052-3114170

בניית אתר אינטרנט מקצועי

מחפשים בניית אתר אינטרנט מקצועי? קבלו אתר עם דגשים לחווית משתמש מובילה, עיצוב פרימיום, הנעה לפעולה, מהירות טעינה, תכנון פונקציונליות והכנה לקידום ממומן או אורגני בגוגל. 

השאירו פרטים חוזר תוך 12 דקות
מחפשים בניית אתר אינטרנט מקצועי?
בניית אתר אינטרנט מקצועי הנעה לפעולה
בניית אתר אינטרנט מקצועי בעיצוב פרימיום
בניית אתר אינטרנט מקצועי עם דגשים לחווית משתמש מובילה
מומחה פרסום בגוגל מומחה לקידום בגוגל
מחפשים בניית אתר אינטרנט מקצועי?
בניית אתר אינטרנט מקצועי הנעה לפעולה
בניית אתר אינטרנט מקצועי בעיצוב פרימיום
בניית אתר אינטרנט מקצועי עם דגשים לחווית משתמש מובילה
מומחה פרסום בגוגל מומחה לקידום בגוגל
מקדם אתרים בגוגל קידום ממומן בגוגל

דגשים לבניית אתר אינטרנט מקצועי

חווית משתמש ורמת עיצוב נאותה

לבנות אתר זה נחמד, לבנות אתר אינטרנט מקצועי זה כבר משהו אחר. אחד הדברים הראשונים שיש לשים עליהם דגש בבניית אתר זה חווית משתמש שלא מתפשרת. חווית המשתמש מושפעת מעיצוב מזמין, שעושה כיף בעיניים. בנוסף חווית המשתמש חייבת להעניק נוחות ניווט בדף הבית, בין הדפים השונים, ומאפשרת מציאה מהירה של כל מה שהלקוח עשוי לחפש. כמובן שלחווית משתמש טובה יהיו דגשים שמובילים את הגולש לביצוע פעולות שהעסק חפץ בהם, כגון, יצירת קשר, מילוי טופס, הזמנת מוצרים וכד'. כי זה בדרך כלל הדדי, אם טוב ללקוח באתר, כנראה שהוא גם ירצה לבצע אינטראקציה. 

הכנה לגוגל

אין דבר כזה אתר טוב ומקצועי שמתעלם מהצורך לעבוד לפי הכללים של גוגל. זה נכון, לא כל בניית אתר חייבת לכלול קידום אורגני מלא. אבל יש הבדל מהותי בין אתר שבנוי בצורה שגוגל אוהב, לבין אתר שלא. הדבר עשוי להשפיע ברמה המיידית, אפילו בחיפוש שם העסק על ידי גולשים. והדבר עשוי להשפיע עוד יותר לטווח ארוך, לימים שאולי כן יהיה צורך בקידום אורגני או ממומן. אז תהיה השפעה קריטית על התוצאות אם האתר נבנה בצורה מקצועית.

פונקציונאליות שמייעלת את העסק / ארגון

בניית אתר מקצועית חייבת לכלול איפיון אתר שיודע לרדת לפרטים. לא רק במיקרו, אלא גם ובעיקר במאקרו. כי אתר טוב עשוי לייעל את העסק, לחסוך שיחות סרק עם לקוחות, לספק הסברים כבר בשלב הגלישה, לחשוך שעות עובדים, לקצר את שלבי המכירה, ליצור ניהול תוך אירגוני יעיל, לזרז תהליכי תקשורת עם לקוחות קבועים ומשתנים ועוד. כשבונים אתר עם מאפיין מעולה, הוא חייב להקשיב למכלול הצרכים, ולהמליץ על פתרונות רחבים שאולי המזמין כלל לא חשב עליהם.

מהירות אתר

מהירות האתר, בעיקר במובייל, היא נתון קריטי לקביעת איכות האתר. יש לזה שתי סיבות מרכזיות. האחת, מניעת נטישה. והשנייה ציון איכות בגוגל. 

מניעת נטישה – הנתונים מראים בצורה חד משמעית שאתר שנטען בצורה איטית- מעל לשלוש שניות – מוביל לנטישה של גולשים. נטישה שתתורגם למניעת רווח בצורה ישירה. 

דרוג בגוגל- גוגל הבינו היטב את המשמעות של נטישת אתר, והגדירו את דרוג האתר בהתאם. לכן מי שלא שם לב למהירות אתר מפסיד באופן ישיר גולשים שכבר מגיעים לאתר, ובאופן ישיר לא פחות, מאבד את איכות הדירוג שגוגל נותן לו. 

 

פלטפורמה ותוספים

יש הרבה פלטפורמות לבניית אתר. כיד לבנות אתר אינטרנט מקצועי, ההמלצה הגורפת היא לעבוד עם וורדפרס. בניית אתר על וורדפרס תעזור לנו בני מישורים. יכולות פיתוח התפתחות, ויכולות קידום. 

בניית אתר אינטרנט מקצועי בדרך כלל יחייב פונקציונאליות לא שגרתית. ולכן לא כל פלטפורמה יודעת לתת מענה לכל בקשה של הלקוח. וורדפרס היא הפלטפורמה המאפשרת והרחבה ביותר כיום. 

גם גוגל נותן עדיפות לאתרים שנבנים בוורדפרס, לכן, בחירה בוורדפרס עשויה להיות התחלה טובה. 

מבט לעתיד

כשבונים אתר חייבים להבין שקצב התקדמות הטכנולוגיה היא מאוד מהירה. לכן חשוב לבנות אתר שיכול להיות רלוונטי לעשר שנים הבאות, ולא להסתפק במה שהיה רלוונטי לעשור החולף. הדבר נכון גם טכנולוגית וגם עיצובית. 

בניית אתרים לעסקים חברת בניית אתרים
הכי טוב להיפגש

אני מאמין בפגישות, כי אני מאמין בהשקעה בכל אחד באופן אישי.

יש משהו בכוס הקפה שמחבר בין אנשים. המבטים, תנועות הגוף, והתחושה שבאוויר, עוזרים להבין טוב יותר את הצורך העסקי והאישי, ומסייעים להתאים מוצר הרבה יותר נכון עבורכם.

נשמע טוב? איזה קפה אתם שותים?

אצלכם או אצלינו? השאירו פרטים!
מומחה פרסום בגוגל כיסא
עבודות מומחה פרסום בגוגל
חברה לבניית אתרי אינטרנט

המימד האנושי בבניית אתר אינטרנט מקצועי

שרות אישי

בניית אתר אינטרנט לעסק עשויה להיות העסקה שהכי תשפיע על התפתחות העסק ועל תפקודו. בדרך כלל יש יתרון לעבוד עם חברות גדולות, משום שלפעמים זה יכול לנבא איכות של מוצרים. במקרה של בניית אתר, יש יתרון מכריע על עבודה עם בונה אתרים פרטי אך מקצועי.  שכן הליווי האישי, עושה את ההבדל בין הבנה עמוקה של הצורך שלכם, ועבודה צמודה ואישית, לבין ניהול העסקה מרחוק על ידי אנשים שלא מחוברים אישית לצורך ולהשלכות האירגוניות של מה שהם עוסקים בו.

מענה מהיר ובלתי אמצעי

בניית אתר עם בונה אתרים פרטי, מאפשר קשר בלתי אמצעי וישיר. הקשר הזה בא לידיי ביטוי בזמינות מיידית בוואטסאפ, באפשרות של ביקור פיזי בבית העסק, של סינכרון מלא בין המזמין לעיצוב האתר בפועל. 

תג מס': 692-786-7012

לקוחות מרוצים

בניית אתר אינטרנט מקצועי​ - עבודות שכיף להציג

קידום חזק בגוגל חייב ללכת עם חווית משתמש מעולה. לכן חשוב לשים לב לנראות של האתר, של דפי הנחיתה ושל כלל ערוצי הפרסום בהם אתר פונים ללקוחות שלכם. 

נראות טובה עשויה להעלות ב50% את היעילות של הפרסום. מה שישפיע על ניצול תקציב טוב יותר. ויאיץ את הצמיחה העסקית שלכם. 

לפניכם יש טעימה קטנה מקמפיינים מובילים. 

רוצים לראות עבודות שתואמות למה שאתם צריכים בדיוק? צרו קשר עכשיו!

חברת בניית אתרים בונה אתרים

חיבור בין אנשים זה נפלא, בואו נהיה בקשר

חתך פונקציונאליות שישפיעו על בניית אתר אינטרנט מקצועי

ניתן ללמוד מהטבלה על איזה פונקציה חשבוה עבורי בבניית אתר, כמה היא חשובה ועל מה היא תשפיע

פונקציונאליות אחוזי השפעה על ההחלטההשפעה על איכות האתר
חווית משתמש מעולה 90%משפיע על נוחות השימוש, אחוזי המרה, וחזרה של לקוחות מרוצים
עיצוב פרימיום 50%משפיע על חווית המשתמש ותדמית החברה
בונה אתרים פרטי 80%ת הבניה, על זמינות איש המקצוע עבור המזמין ועל היכולת להתפתח בעתיד
מהירות אתר90%ת השימוש ועל הדרוג בגוגל
תשתית לקידום אורגני 50% ת בהתחלה, אבל השקעה בזה עשויה להיות גורם ממנף בעתיד
וורדפרס80%משפיע על היכולת לקדם בגוגל, משפיע על יכולות הפיתוח. ותחזוקת האתר לאורך זמן

* חווית משתמש – מורכבת מנראות האתר, קלות הניווט, תוכן איכותי, קבלת ערך במהירות, ומהירות טעינת האתר (בעיקר במובייל, לפי ציון איכות של גוגל).

התחילו להתכתב...

שם טלפון ומתחילה התכתבות ישירה בוואטסאפ ובמייל

כמה פרטים להצעת מחיר מדוייקת יותר...
דילוג לתוכן