052-3114170

פרסום עסקים בגוגל

מחפשים פרסום עסקים בגוגל, ממומן או אורגני, עם התחייבות לתוצאות?

פרסום עסקים בגוגל, עם התחייבות לתוצאות! קידום חד וחזק, שממוקד בלידים איכותיים, ואחוז המרה גבוהה מאוד. פרסום עסקים בגוגל ממומן ואורגני, לעסקים חברות ועמותות.

השאירו פרטים חוזר תוך 12 דקות
מחפשים בניית אתר אינטרנט מקצועי?
יחס אישי בפרסום עסקים בגוגל
יעוץ והכוונה פרסום עסקים בגוגל
שביעות רצון בפרסום בגוגל לעסקים
מחפשים בניית אתר אינטרנט מקצועי?
יחס אישי בפרסום עסקים בגוגל
יעוץ והכוונה פרסום עסקים בגוגל
שביעות רצון בפרסום בגוגל לעסקים
פרסום עסקים בגוגל עם תוצאות

פרסום עסקים בגוגל מקצועי, מחייב תג סוכנות של גוגל

למה התג חשוב לפרסום עסקים בגוגל?

פרסום עסקים בגוגל עשוי להיות תהליך מורכב ומאתגר מצד אחד אך מהנה ומתגמל מאוד מצד שני. פרסום איכותי בגוגל, כזה שיודע להביא את העסק לתוצאות, מורכב ממספר רב של צירי התקדמות שאחד מהם הוא הקידום הממומן בגוגל. כדי להצליח בתהליך בכללותו, צריך להצליח בכל אחד מהפעולות שבדרך. מבין הפעולות שיש להשקיע בהם: מיתוג חזק, אתר אינטרנט חוויתי ומוכר, ניהול קמפיין מבריק, יכולת ניהול לידים, הצטיינות במכירה טלפונים ו/או פרונטלית, וניהול תזרים ורווחים בצורה אפקטיבית ועוד. כל אחד מהפעולות עולה לסכום גדול יותר, שבא לידי ביטוי בהצלחה כללית של הקמפיין.

מה התג הזה מועיל לי?

חברת גוגל רוצה מאוד שפרסום עסקים בגוגל יצליח. למה ? מאוד פשוט. אם אתם תצליחו גוגל יצליחו. אם הפרסום יהיה אפקטיבי עבורכם, הוא ייצר כסף, והרבה עבור גוגל. לכן גוגל רוצים מאוד שתעבדו עם סוכנויות ומומחה פרסום בגוגל מעולים. כדי להבטיח את זה גוגל מנהלים את גוגל פרטנר, גוף שדואג להסמיך סוכנויות, ללוות אותם בניהול הקמפיין, ולשמור על כשירותם על ידי מבחנים והכשרות תקופתיות. כשיש לסוכנות תג של גוגל, אתם יכולים להיות יותר רגועים, כי כנראה בחרתם סוכנות שתדע לעשות את העבודה, ותצעיד אתכם קדימה עם קידום ממומן או אורגני, שיודע להבטיח תוצאות וגם להביא אותם.

תג מס': 692-786-7012

בניית אתרים לעסקים חברת בניית אתרים
הכי טוב להיפגש

יש משהו בכוס הקפה שמחבר בין אנשים. המבטים, תנועות הגוף, והתחושה שבאוויר, עוזרים להבין טוב יותר את הצורך העסקי והאישי, ומסייעים להתאים מוצר הרבה יותר נכון עבורכם.

אני מאמין בפגישות כי אני מאמין בהשקעה בכל אחד באופן אישי. נשמע טוב? איזה קפה אתם שותים?

אצלכם או אצלנו? השאירו פרטים!
פרסום עסקים בגוגל ממומן ואורגני
פרסום עסקים בגוגל מקצועי עם התחייבות לתוצאות
חברה לבניית אתרי אינטרנט

איזה כיף להציג עבודות טובות. זה כיף כי יש בזה סיפוק וזה כיף עוד יותר כי יש מישהו אחר שנהנה מזה. כשעושים פרסום לעסקים בגוגל ורואים תוצאות, זה משפיע על המוטיבציה להמשיך לעשות קידום איכותי עבור לקוחות. וזה משפיע על המוטיבציה של העסק המקודם להמשיך לגדול. 

פרסום פטל מזמין אתכם להיות חלק מנבחרת מנצחת של לקוחות איכותיים שנהנים מקידום חזק ולידים ללא הפסקה.

לקוחות מרוצים
חברת בניית אתרים בונה אתרים

חיבור בין אנשים זה נפלא, בואו נהיה בקשר

פרסום עסקים בגוגל, מה חשוב לדרוש?

הדבר שעשוי לנבא ב99% את ההצלחה שלנו במהלך זה הצלחות עבר של המקדם. אם מקדם מתאר הצלחות נפלאות זה דבר אחד. אבל אם הוא מסוגל להציג את ההצלחות על דוחות של גוגל זה כבר דבר אחר.

חשוב לבדוק עם חברת הקידום שאיתה תרצו לעבוד עם מי הם עבדו עד היום, מה אחוזי ההצלחה איתם, מה אחוזי ההמרה הממוצע של קמפיינים שהם ניהלו, ומה שביעות הרצון של אותם הלקוחות.

כדאי לבקש 2-3 טלפונים של לקוחות קיימים, לשמוע על הצלחת הקידום בפועל, ולא פחות חשוב לשמוע את שבין השורות. את שביעות הרצון לחיבור הכללי למקדם, או לחברת הקידום.

קראו בהמשך הדף בהרחבה

פרסום עסקים בגוגל מורכב ממספר פלטפורמות ישירות ומפלטפורמות פרסום עקיפות. 

עבודה נכונה עם הפלטפורמות ופיזור התקציב באופן חכם עשויה להיות קריטית להצלחת הקמפיין. 

פלטפורמות ישירות שתומכות בהצלחת קמפיין: גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר, מערכת CRM. מערכת מעקב אחר שיחות, בוט וואטסאפ, סמס חוזר, מערכת איסוף לידים ועוד. 

מרחב טכנולוגי עקיף: רימרקטינג ברשת המדיה, רימרקטינג בפייסבוק, טאבולה, אאוטבריין, ופלטפורמות דומות. דיוור במייל, משפכי מכירות וכדומה.

קשר ישיר למקדם הוא גם חשוב ביותר. כי אם יש מידור וחוסר קשר ישיר למי שמבצע את הקידום בפועל יכול להיות פער בין הצורך שלכם בשטח לבין ההגדרות היבשות בתוך הקמפיין. 

לפני סגירת עסקה תבררו שאכן יתאפשר לכם קשר ישיר למקדם. קשר שתצטרכו מאוד מאוחר יותר.

לפני כל פתיחת קמפיין כדאי לעשות עם המקדם הערכת כדאיות ובחינת תחזית החזר על ההקשעה. או בשפה המקצועית ROI.

ניתן למדוד התכנות הצלחה על ידי מחקר מילות מפתח, מחקר שוק, הבנת יכולת השקעה ראשונית, היכרות עם מתחרים, הערכת אחוז המרה פר תחום, צפי הכנסה וצפי רווח פר עסקה, ועוד.

כלל הבדיקות עשויות לתת טרם הקמפיין, גם הערכת כדאיות, גם חידוד מטרות ויעדים וגם היערכות להשקעה טובה יותר.

ישנן פלטפורמות רבות וטובות לבניית אתרים. אך בדרך כלל מי שמבקש לעשות קידום בגוגל, יצטרך להתחיל עבודה עם וורדפרס. למה? כי פשוט זאת ההעדפה של גוגל. מי שיתחיל קידום עם וורדפרס יהנה כנראה מנקודת פתיחה טובה יותר על פני פלטפורמות שאינן כאלו. 

כפי שנכתב לעיל, כדאי לחוש את שביעות הרצון של לקוחות עבר והווה של המקדם שאיתו אתם מתכננים לעבוד. אם יש שביעות רצון כנראה שהמקדם שלכם ישמח לתת כמה מספרי טלפון. אם הוא מתחיל להסס, זה צריך להדליק נורות אדומות. כי פרסום עסקים בגוגל זה לא רק פעולה טכנית, זאת מערכת יחסים.

חשוב לוודא שהמקדם שלכם מאפשר לכם גישה מלאה לחשבונות הקידום, ובמקביל מסביר ומעדכן על מטרות הקידום, האסטרטגיה וקצב ההתקדמות. שקיפות ועדכון יומיומי, עשוים לשפר את הפרסום הממומן בגוגל אודות לשותפות מלאה יותר בין כל מאמצי הקידום. ומינוף הפידבק ללמידה הדדית, ושיפור מתמיד. 

קצת על אחוזי המרה

הפרמטר שאולי הכי חשוב בכל קמפיין זה אחוז ההמרה. אחוז ההמרה הוא בעצם המדד כמה הקמפיין שלכם אפקטיבי. וכמה ניהול הכסף שלכם יעיל. לדוגמא: אם יש לכם 5 פניות על כל 100 כניסות לאתר, אתם עומדים על 5% המרה. זהו נתון שברוב הקמפיינים יהיה נמוך מאוד. בממוצע כדאי לשאוף ל20% המרה לפחות. 

בקמפיינים מאוד מוצלחים זה עשוי להגיע גם ל30-50% המרה. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך המחיר שנשלם על כל פניה יהיה נמוך יותר. וכך התקציב שלנו יהיה מנוצל בצורה טובה יותר. 

כמובן שאחוז המרה גבוה עשוי ליצור עבורנו הכנסה ישירה לעסק, כזאת שתהיה לנו מאוד כדאית. 

בואו נהיה בקשר (-:

גורמי השפעה על הצלחת פרסום עסקים בגוגל באחוזים

גורם משפיע פרוט/הסבראחוז השפעה על הקידום
וורדפרסאתר שבנוי על וורדפרס50%
תחום הקידום יש תחומים תחרותיים יותר ויש תחרותיים פחות. ככל שהתחום יותר תחרותי הוא יותר קשה לקידום, ודורש תשומת לב וניהול צמוד יותר.50%
איכות הקידום קידום איכותי, מקצועי, ויצירתי, עושה את ההבדל המהותי ביותר בין קידום בינוני לקידום מעולה. קידום איכותי על ידי מקדם תותח הוא הפרמטר החשוב ביותר בהצלחת הקידום והפיכתו למכונת כסף 100%
יכולת מכירהלהביא ליד זה נחמד, צריך גם לדעת להפוך אותו ללקוח ובעצם להפוך אותו לכסף. פעמים רבות הקמפיין יכול להיות מצוין אך אין מישהו שמסוגל לקחת את הלידים ותפעל מכירה בצורה מוצלחת. העמדת פונקציית מכירות מעולה בעסק, חשובה גם לניהול קבוע של העסק וגם להצלחת תהליך פרסום עסקים בגוגל.80%
סבלנות יש הרבה מסעות פרסום שדורשים זמן כדי להגיע לאופטימיזציה. אי הבנה של התהליך על ידי מזמין העבודה, עשוי לפגוע בהצלחה של קמפיין. משום שבעל העסק עשוי לקבל מבט לא נכון על התקדמות הקמפיין, בעוד שהמגמות הולכות ומשתפרות. חוסר סבלנות מייצר מתח מיותר סביב אנשי המכירות, חברת הקידום, סגל הניהול ועל כל המרחב השיווקי. 80%
יחסי עבודה עם מקדםקידום יכול להצליח או לא בגלל יחסי העבודה וטיב התקשורת בין המקדם לבעל העסק או בעלי החברה שמעוניינת בפרסום. תקשורת נכונה עשויה לייצר ערך מוסף ענק לאיכות הקמפיין, ובשעת הצורך גם לפתור קונפליקטים פוטנציאליים80%
התחילו להתכתב...

שם טלפון ומתחילה התכתבות ישירה בוואטסאפ ובמייל

דילוג לתוכן