052-3114170

מומחה פרסום בגוגל- טל לוי

מחפשים מומחה פרסום בגוגל מקצועי וממוקד בתוצאות?

 קבלו קידום הכולל שרות אישי וליווי צמוד תוך חתירה להצלחה עסקית ושיווקית

השאירו פרטים חוזר תוך 12 דקות
קידום ממומן בגוגל מקדם אתרים בגוגל
מומחה לקידום בגוגל מומחה פרסום בגוגל
קידום ממומן בגוגל קידום אתרים ממומן
בונה אתרים חברת בניית אתרים
מומחה פרסום בגוגל מומחה לקידום בגוגל
קידום ממומן בגוגל מקדם אתרים בגוגל
מומחה לקידום בגוגל מומחה פרסום בגוגל
קידום ממומן בגוגל קידום אתרים ממומן
בונה אתרים חברת בניית אתרים
מומחה פרסום בגוגל מומחה לקידום בגוגל
מקדם אתרים בגוגל קידום ממומן בגוגל

מומחה פרסום בגוגל צריך תג סוכנות של גוגל

תג של גוגל למומחה פרסום? מה זה?

גוגל רוצים מאוד שתצליחו בקמפיין שלכם. למה ? כי אם תצליחו כנראה שתמשיכו לפרסם. גוגל ירוויחו מהקלקות ואתם תרוויחו תנועה של פניות בלתי נגמרת.  אבל גוגל חוששים שלא תמשיכו פרסום בגלל חוויה שלילית כתוצאה מעבודה לא נכונה.

אז מה גוגל עושים כדי שתרגישו בטוחים?

גוגל מכשירים סוכנויות פרסום, וגם מומחה פרסום בגוגל, ודורשים מהם לעמוד בתנאי איכות, ידע והיקף פעילות. אחת לשנה המקדם מחוייב לבצע סדרת מבחנים, שמעידים על טיב יכולותיו, ועל רמת ההתעדכנות שלו בכל מה שמתחדש בדיגיטל. 

תג מס': 692-786-7012

בניית אתרים לעסקים חברת בניית אתרים
הכי טוב להיפגש

אני מאמין בפגישות, כי אני מאמין בהשקעה בכל אחד באופן אישי.

יש משהו בכוס הקפה שמחבר בין אנשים. המבטים, תנועות הגוף, והתחושה שבאוויר, עוזרים להבין טוב יותר את הצורך העסקי והאישי, ומסייעים להתאים מוצר הרבה יותר נכון עבורכם.

נשמע טוב? איזה קפה אתם שותים?

אצלכם או אצלינו? השאירו פרטים!
מומחה פרסום בגוגל כיסא
עבודות מומחה פרסום בגוגל
חברה לבניית אתרי אינטרנט
לקוחות מרוצים

עבודות שכיף למומחה פרסום בגוגל להציג

קידום חזק בגוגל חייב ללכת עם חווית משתמש מעולה. לכן חשוב לשים לב לנראות של האתר, של דפי הנחיתה ושל כלל ערוצי הפרסום בהם אתר פונים ללקוחות שלכם. 

נראות טובה עשויה להעלות ב50% את היעילות של הפרסום. מה שישפיע על ניצול תקציב טוב יותר. ויאיץ את הצמיחה העסקית שלכם. 

לפניכם יש טעימה קטנה מקמפיינים מובילים. 

רוצים לראות עבודות שתואמות למה שאתם צריכים בדיוק? צרו קשר עכשיו!

חברת בניית אתרים בונה אתרים

חיבור בין אנשים זה נפלא, בואו נהיה בקשר

איזה פרסום מתאים לי ? טיפים ממומחה פרסום בגוגל

מוצר למי מיועד דגשים
קידום אורגני בגוגל קידום אורגני בגוגל, הוא קידום בתוצאות החיפוש של גוגל, ללא תשלום עבור כל קליק שמשיגים. זהו היתרון המובהק של הקידום האורגני. החיסרון המרכזי הוא ההמתנה הנדרשת עד שמקבלים תוצאות. מכוון שהקידום עשוי לקחת בין 3 חודשים עד שנה. תלוי בביטוי, באתר הקיים, וברמת התחרות בשוק. קידום אורגני מומלץ לחברות גדולות, שמעוניינות בפניות רבות, כאלו שידעו להתמודד עם השקעה במבט של שנה קדימה. כפי שנכתב קודם, גם קידום זה אפקטיבי במיוחד. ללא תשלום על קליקים. תהליך איטי. מחייב אתר אינטרנט
קידום ממומן בגוגל קידום ממומן בגוגל עשוי להיות מנוף מיידי לעסק. היתרון המרכזי של קידום ממומן בגוגל זה שניתן להעלות קמפיין טוב, תוך 24-72 שעות. תלוי במורכבות, בתשתית הטכנית של העסק, ובנתוני שוק. החיסרון של קידום ממומן, הוא התשלום לקליק שמשלמים לגוגל, והעובדה שברגע שמפסיקים את הפעילות הממומנת לא מופיעים יותר ברשת. עסק שמחפש קידום איכותי, ובטווח קצר, יכול לעשות פעילות מבורכת דרך הכלי הזה. גם לטווח הארוך הכלי הזה יעיל מאוד. להצלחה בקידום ממומן, כדאי שיהיו לעסק שני תנאים מקדימים. א. יכולת למכור ולנהל לידים בצורה יעילה. ב. יכולת לממן את הקידום בצורה טובה בשלושת החודשים הראשונים. לאחר תקופה זאת, בדרך כלל, עסק שעובד בצורה נכונה, מגיע למסלול אפקטיבי וריווחי בעזרת הקידום הממומן.תשלום פר קליק. מהירות הקמה. עלות הקמה. לא מחייב אתר, מספיק דף נחיתה.
קידום בטאבולה/אאוטבריין יש מוצרים שכדי למכור אותם נדרשת עבודת שכנוע עמוקה ואיכותית. לדוגמא, כדי למכור קורס או מוצר רפואי, צריך להגיע למספר אינטראקציות עמוקות עם הלקוח עד שמבשילה עסקה. טאבולה ואאוטביין, מציעות להגיע ללקוחות עם קמפיין כתבות בו הלקוח יקבל תוכן איכותי על המוצר או השירות, ורק לאחר מכן תהיה הצעה להשארת פרטים. בדרך כלל קמפיין תוכן, ילווה בקמפיין רימרקטינג שמשלים את מאמצי השכנוע ברשת. למי זה מתאים? מאחר שזה קמפיין ארוך יותר, הוא גם יקר יותר. הקמפיין הזה לא מומלץ לפעילות שניתן להגיע אליה בערוצים קלים יותר כמו גוגל או פייסבוק. ותהיה מומלצת לפעילות של שכנוע עומק. קידום כתבות. יעיל לשכנוע עמוק. תהליך מורכב. חובה תכנון עלויות.
קידום ממומן בפייסבוק/ אינסטגרם קידום בפייסבוק עשוי להיות יעיל בעיקר למוצרים שאין להם חיפושים בגוגל. לדוגמא, מי שמפרסמת בגדי נשים. יהיה לה קל הרבה יותר להציג מסר ויזואלי בפייסבוק, ולדרבן כניסה לאתר מכירות. מאשר לפרסם בגוגל "חצאית לבנה עם נקודות שחורות". תחום נוסף שחזק בפייסבוק זה דמויות פוליטיות או מקדמי אג'נדות חברתיות. שם שם המשחק הוא לא הקלקות אלא מעורבות, שגם אותה ניתן לטרגט.מעולה לתוכן ויזואלי. מעולה לתוכן חברתי. יעיל למוצרים שאין להם חיפוש.
קמפיין ביוטיובקמפיין ביוטיוב עשוי להיות אפקטיבי למוצרים מסויימים כגון מוצרים חדשים בשוק, הופעות, מוצרי מזון, עולם הפארם, ועוד. אך גם מציק במידה שלא עושים אותו נכון. לזמרים, בעלי קורסים, קמפיינים של מיתוג, קמפיין חשיפה, ופרסום כוח, יוטיוב עשויה להיות פלטפורמה מצויינת. חשוב לשים לב לא להציף את הלקוחות יותר מידי, וכדאי להשקיע באיכות הסאונד, הצילום והעריכה.מצריך זהירות. מחיר קליק נמוך. אפשרות לתשלום פר צפיה.
קמפיין באנרים דרך גוגלגוגל מאפשרת לנו להכניס מודעות באנרים (תמונה) עם או בלי טקסט לרשת ענקים של אתרים מובילים בעולם. ניתן להכניס פרסום גם ליוטיוב, אפליקציות מובילות, משחקים, ועוד. היתרון של הפרסום הזה הוא המחיר הזול יחסית לקליק. החסרון הגדול זה "עיוורון פרסומות" שקיים אצל לקוחות ברשת.
הפרסום הזה מצד אחד קל להקמה, אך קשה יותר למיטוב. לכן חשוב להקים את המסע פרסום בצורה חכמה, ולבצע שינויים תוך כדי תנועה. מתי כדאי להשתמש ברשת המדיה של גוגל? כשיש מוצר שאין לו הרבה חיפושים, כשמפרסמים במקביל לפרסום הרגיל, כשרוצים לעשות קמפיין מיתוג, וכשרוצים להשיג לידים זולים יותר.
מחיר קליק אטרקטיבי. יעילות חלקית. יעיל למיתוג. יעיל לרימרקטינג.
התחילו להתכתב...

שם טלפון ומתחילה התכתבות ישירה בוואטסאפ ובמייל

כמה פרטים להצעת מחיר מדוייקת יותר...
דילוג לתוכן