בית » חברה לבניית אתרי אינטרנט
חברה לבניית אתרי אינטרנט
מחפשים חברה לבניית אתרי אינטרנט מקצועית וממוקדת בתוצאות?
מאחורי כל עבודה יש מערכת יחסים שלמה. זה מתחיל בשיחה ראשונית שבא נעשה זיהוי צרכים והזדמנויות. נבחן את תקציב, נאפיון אתר ונחשוב גם על התאמה לקמפיין, בהמשך נעבור לביצוע וליווי התהליך עד להשגת התוצאה הרצויה.
אצלינו זה זאת לא עבודה, זאת חוויה משותפת. משהו שכיף להתחיל וכיף עוד יותר לראות את התוצאות שלו.
- יחס אישי
- אתרי איקומרס / תדמית / חנויות
- עבודה עם וורדפרס
- התאמה לגוגל ורשתות חברתיות
- אפיון אתר מקצועי
- שלל לקוחות מרוצים
- מקצועיות ללא פשרות
- התחייבות למחיר הוגן
חברה לבניית אתרי אינטרנט צריכה תג סוכנות של גוגל
מה זה התג הזה? ולמה הוא כל כך חשוב?
גוגל רוצים שעסקים יצליחו בפרסום שלהם. למה? כי אם הפרסום יצליח כנראה שתהיו מרוצים ולא תפסיקו לשלם עליו. ולכן, הדבר האחרון שגוגל רוצים זה חברות בניית אתרים שלא מתאימים את עצמם לקידום בגוגל. על כן, גוגל דואגים שסוכנויות מוכרות על ידם, יעברו הכשרות מקצועיות ועדכונים שותפים. סוכנות שעומדת בתנאי השותפות של גוגל, הכוללים מבחנים אחת לשנה, היקף פרסום נאות, ועמידה ברף איכות, זכאית לקבל את התג הנחשק.
תג סוכנות של גוגל נותן בטחון למפרסמים והבטחת איכות לעבודה עם גוגל.
תג מס': 692-786-7012
יש משהו בכוס הקפה שמחבר בין אנשים. המבטים, תנועות הגוף, והתחושה שבאוויר, עוזרים להבין טוב יותר את הצורך העסקי והאישי, ומסייעים להתאים מוצר הרבה יותר נכון עבורכם.
אנו מאמין בפגישות כי אני מאמין בהשקעה בכל אחד באופן אישי. נשמע טוב? איזה קפה אתם שותים?
מחירים לדוגמא של אתרי אינטרנט
סוג אתר | החל מ |
---|---|
מיניסייט - אתר של דף אחד | החל מ 2000 שח |
אתר תדמית רגיל | החל מ3500 שח |
אתר תדמית בעיצוב פרימיום | החל מ6000 שח |
חנות אינטרנטית - אתר איקומרס | החל מ7000 שח |
מה חשוב לבדוק בחברה לבניית אתרי אינטרנט
חברה רצינית לבניית תארי אינטרנט חייבת להתמחות במספר תחומים. ההתמחות במספר תחומים עשוייה לעשות את השינוי בין חברה בנונית לחברה מקצועית שההשקעה בה, תביא את התוצאה המיוחלת. כדי לסכם את החוזקות שחשוב לבדוק נציג אותם כאן לפניכם בצורה תמציתית אך מסודרת:
התמחות של חברה לבניית אתרי אינטרנט שחשוב לבדוק:
- אפיון אתר - דגש על התאמה לצורכי המיקרו והמאקרו של המזמין. והצגת מודל שמשלים את המטרות העסקיות של העסק/ארגון
- עיצוב אישי - יש לשים לב שמקבלים עיצוב מותאם אישית, עם סקיצה שמוצגת עוד טרם בניית האתר. ש לוודא שלא מקבלית תבנית שמוכנה מראש
- אופציה לסליקה ומכירות - חברה שלא יודעת לתת מענה של הרחבה לחנות דיגיטלית, יתכן שלא תדע לתת מענה מתקדם לצרכים נוספים. שימו לב שיש אפשרות כזאת.
- הכנה לקידום - יש הרבה אתרים שלא ניתן לקדם אותם בגוגל בגלל איכות, אבטחה, מהירות, או דרוג כללי נמוך. גם אם הקידום לא מעניין אתכם בשלב זה, חשוב שהחברה שבונה, תבין דבר או שניים בקידום, ותיבנה עבורכם משהו שישרת אתכם בצורה טובה לטווח ארוך.
- חווית משתמש - חווית המשתמש תשפיע על פרמטרים רבים באתר. חווית משתמש טובה תיצור אינטראקציה חיובית יותר עם העסק שלכם, תגדיל את המכירות, תקדם את האתר בגוגל, ועודד חזרה לאתר על ידי מבקרים חדשים. חשוב לבדוק אם החברה שאתם הולכים לעבוד איתה מדברת את השפה.
- אבטחת אתר- בעידן שלנו, בייחוד במדינת ישראל יש חשיבות גבוהה לסוגיית האבטחה באתר. התקפות סייבר, או הצפה של ספאם זה לא דבר נדיר. כדאי לבדוק כשבונים אתר, מהי רמת האבטחה הנדרשת לפעילות הספציפית שלי, מה המינון הנכון של תוספי אבטחה, ובאיזה שרת הולכים לארח את האתר.
- שרותיות ויחס אישי - בניית אתר הוא כלי מרכזי במהלך השיווק. אף אחד לא רוצה להתחיל תהליך כל כך קריטי לעסק, ולהיתקע באמצע בגלל קושי תקשורתי מול מי שאמור לעמוד לצדכם. בבחירת חברה לבניית אתרים, חשוב ביותר להכיר מראש את האנשים שאיתם תעבדו, בדגש על יחסי האנוש, לא רק בשלב המכירה, אלא בעיקר את מה שהולך להיות רגע אחרי שהעברתם את התשלום.
- מהירות אתר - כיום מהירות האתר היא פונקציה קריטית בחוויית המשתמש ובדרוג שגוגל נותן לאתרים. מהירות האתר נקבעת בתוצאה משרת איכותי, ומבניה שמתחשבת בסוגיה הכל כך החשובה הזאת. כדאי לבדוק קודם בניית האתר, האם יש דגשים על מהירות אתר.
- לא להתפשר על פחות מוורדפרס - הפלטפורה הכי פופולרית בעולם לבניית אתרים היא וורדפרס, ולא סתם. וורדפרס מקנה יתרון משני סיבות מרכזיות: א. אין סוף אפשרויות לבנייה ופיתוח, מה שיקל על הבנייה ועוד יותר על התחזוקה של האתר בהמשך. ב. ציון האיכות של גוגל בדרך כלל יהיה טוב יותר על וורדפרס. שימו לב שאתם מקבלים את זה.
- מחיר הוגן, לא מחיר זול - זול יוצא יקר. את זה כולם כבר יודעים. זה נכון במוצר פיזי ונכון עוד יותר עם מוצר וירטואלי כמו אתר אינטרנט. אל תקחו זול בשום אופן. אבל וזה אבל גדול, לא חיבים לשלם מחיר מופקע. האיזון הנכון הוא מחיר הוגן. דהיינו, לקבל איכות סופר מצויינת ולשלם מחיר ששווה למה שקיבלתם.