בונה אתרים
מחפשים בונה אתרים מקצועי וממוקד בתוצאות?
קבלו בונה אתרים בוורדפרס עם שרות אישי והתאמת אפיון אתר לצורך המדוייק שלכם
בונה אתרים מקצועי צריך תג סוכנות של גוגל
למה תג של גוגל חשוב לבניית אתר? +
כשבונים אתר אינטרנט, כדאי מאוד לדעת מראש שהאתר יהיה ידידותי לגוגל. אתר ידידותי לגוגל יאפשר קידום שלו בצורה ממומנת או אורגנית, דבר שחשוב גם אם אין רצון לקדם את האתר בשלב ההקמה.
במידה שיש חשיבה לקבם את האתר מיד עם סיום הבניה, כדאי להדגיש את זה לבונה האתר, כך שיושם דגש על אלמנטים שיקלו על מלאכת הקידום בהמשך.
אז מה התג של גוגל עוזר?
התג של גוגל מוענק לחברות, סוכנויות ובונה אתרים שעומדים ברף הדרישות והאיכות שהם דורשים. כשיש תג סוכנות, תוכלו להיות רגועים ובטוחים שתקבלו עבודה מקצועית גם בתחום הבניה עצמה, מאחר שב99% מהמקרים רק לסוכנות מקצועית יהיה תג שכזה.
יש משהו בכוס הקפה שמחבר בין אנשים. המבטים, תנועות הגוף, והתחושה שבאוויר, עוזרים להבין טוב יותר את הצורך העסקי והאישי, ומסייעים להתאים מוצר הרבה יותר נכון עבורכם.
אני מאמין בפגישות כי אני מאמין בהשקעה בכל אחד באופן אישי. נשמע טוב? איזה קפה אתם שותים?
כל לקוח שתראו באתר, זה לא רק תמונת מסך, אלא זה מערכת יחסים שלמה. כדי שבונה אתרים יצליח בבניית האתר חשוב לשים לב לא רק להיבטים הטכניים והוויזואליים, אלא חשוב ביותר להבין שיש בני אדם ועסקים מאחורי כל פרויקט.
כשזאת הגישה הבסיסית, אין פלא שאחוז הלקוחות המרוצים שואף ל100%. כי שביעות הרצון של הלקוח חשובה גם לאחר ששילם, וגם לאחר שכבר יצא לדרכו.
ההשקעה העודפת בכל לקוח אולי דורשת יותר בטווח הקצר, אבל משתלמת בטווח הארוך. לכן לא פלא שלקוחות ממליצים עוד ועוד, וחוזרים על בחירתם בצמתים שונים של חייהם העסקיים.
למה צריך לשים לב, כשבוחרים בונה אתרים?
תיק עבודות
אפשר להכיר דיי בקלות את בונה האתרים לפי תיק העבודות שלו. ניתן להתרשם גם מהאיכות הוויזואלית של העבודות, וגם ניתן ליצור קשר ישיר עם לקוחות עבר ולשמוע חוות דעת אוטנטית.
יחסי אנוש מעולים
אתר אינטרנט זה מוצר וירטואלי, אבל אתם ובונה האתרים שלכם, כנראה תהיו אנשים אמיתיים. מוטה שאת החיכוך היום יומי תעשו עם אדם שכיף לעבוד איתו, מישהו שתרצו להמליץ עליו לחבר קרוב.
טכנולוגיות
העולם הטכנולוגי מתקדם בקצב מסחרר. גם אתם והעסק שלכם. שימו לב שאתם הולכים לעבוד עם מישהו שיודע לתת מענה מקיף גם בפרוייקט שאתם מעוניינים לבנות וגם בתחומים משיקים כמו: קידום אתרים, הטמעת טכנולוגיות חדשות, אינטאקציות לצד שלישי, פלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, ויכולת לפתח חווית משתמש יוצאת מן הכלל.
יצירתיות
מה שיעשה את ההבדל בין אתר טוב לאתר מצוין זה בונה אתרים שיודע לחשוב מחוץ לקופסא. חשיבה מחוץ לקופסא גם ברמת העיצוב וגם ברמת הפתרונות העסקיים שיכולים להעיף את העסק שלכם קדימה.
איזה אתר אני צריך? טיפים ומידע מבונה אתרים מקצועי
מוצר | למי מיועד | דגשים | מחיר החל מ |
---|---|---|---|
אתר תדמית | מיועד בדרך כלל לעסקים קטנים, למוזיקאים, מוצרים ללא רכישה, מטפלים, מנעולנים, רופאים, דפי אוהדים, בעלי מקצוע, עורכי דין, וכל מי שצריך אתר פשוט וקל, כדי להציג את עצמו בצורה מיטבית באינטרנט | בדרך כלל אין אפשרות למכירה אונליין. הקמה קלה. | 3500 שח |
דף נחיתה | דף נחיתה כשמו כן הוא. הוא משמש לנחיתה - הגעה לאחר אינטראקציה עם פרסום של העסק ברשת. דף נחיתה בדרך כלל יכלול אלמנטים שמקדמים מכירות, ומשכנעים את המבקר בהם ליצור קשר עם המפרסם. בדרך כלל בקמפיינים ממומנים של גוגל פייסבוק ופלטפורמות דומות, תהיה עדיפות להפנות לדף נחיתה. | מיועד לתמיכה בקמפיינים. ממוקד באיסוף לידים. מהיר וזול להקמה. | 1500 שח |
מיניסייט | אתר שיש בו דף אחד בלבד. מיועד למי שמקדם אירוע חד פעמי, או מוצר/ שרות מצומצם. מיניסייט יכול להיות נהדר גם לעסק קטן שרוצה להיות נוכח באינטרנט, בעלויות הקמה נמוכות במיוחד. מיניסייט נראה ומתנהג כמו אתר רגיל. אבל הוא בעצם אתר שיש בו רק עמוד אחד. במיניסייט יש תפריט עליון שמשמש קיצור דרך למעבר בין חלקי העמוד. התפריט נותן תחושה של אתר מלא, בעל דפים רבים, בעוד שהוא מפנה רק באותו העמוד עצמו, לאזורים שנרצה לכיוון אליהם. *מיניסייט יכול לשמש גם כדף נחיתה. | מכירה אונליין, תתאפשר כהרחבה. קל ומהיר להקמה. עלות נמוכה ביחס לאתר מלא. | 2000 שח |
חנות דיגיטלית | חנות היא בעצם אתר שיש בו אפשרות של תצוגת מוצרים עם אפשרות של רכישה אונליין. המוצרים עשויים להיות מוצרים פיזיים, עציץ לדוגמא. או מוצרים וירטואליים כמו קורסים. הרכישה מתבצעת באמצעות תשלום אונליין, כשבדרך כלל יהיו שלושה אפשרויות מובילות. סליקה עם כרטיס אשראי, תשלום עם חברות כמו פייפאל, או אופציה של תשלום מזומן בעת אספקה. | מציגה מוצרים פיזיים או וירטואלים. מחייבת חיבור לחברת סליקה. | 7000 שח |
חנות דיגיטלית מתקדמת | פעמים רבות יש לחנויות דיגיטליות צורך בפיתוח מיוחד. טפסים מתקדמים, אפשרויות תצוגה מורכבות, אינטראקציה עם מערכות צד שלישי, תרגום, שיווק בינלאומי, בוקינג מתקדם, ועוד. כל בקשה של אתר חייבת להבחן על ידי בונה אתרים, קודם בניית האתר, כדי להבין את הצורך הנכון עבור הלקוח, ומתוכו לגזור הצעת מחיר שתהיה מדויקת ונכונה. כדי לבנות חנות דיגיטלית מורכבת חשוב לבדוק איזה פיתוחים כבר קיימים בשוק וניתנים לרכישה על ידי תוספים קיימים. ואלו פיתוחים נצטרך לפתח בצורה ידנית על ידי כתיבת קוד. כמובן שהאופציה המועדפת היא הטמעה של מערכות קיימות. בכך נוכל לחסוך זמן, כוח אדם וכסף. | פרוייקטים מורכבים. אפשרויות פיתוח אין סופית. | מותאם פרוייקט |